Direct mail leent zich bij uitstek voor testen. Zeker bij grote aantallen.Meten is weten! Daarom testen wij ook graag jouw kennis. Doe mee met de quiz in en maak kans op een BOL.com cadeaukaart van €50.
Het maakt je mailing daadwerkelijk effectiever. Want stel je voor dat je kunt kiezen uit een goedkoop en een duur mailpack: zonder vooraf te weten wat ze opleveren, kies je voor de goedkopere, maar mis je wellicht veel traffic en orders.Bouw daarom kennis op. Test, test en test. Het verhoogt de effectiviteit en verlaagt je kosten. En kan testen door de combinatie met andere media niet, doe dan vooraf een kwalitatief onderzoek. Wij helpen je graag bij het maken van lucratieve testplannen!
• Creatieve concepten en stijlen
• Short copy versus long copy
• Prijzen en kortingen
• Premiums en giveaways
• Focus op responskanalen
• Vooraankondiging en reminder
• Responsverhogers zoals: liftletter,scratch-off en retourenvelop
Wij zijn een fullservice direct marketingbureau met een sterke focus op direct-mail. Meer dan 25 jaar ervaring en een team van enthousiaste specialisten.
Als direct marketeers zijn we altijd op zoek naar meer respons. Wat werkt wel en wat werkt niet? Wat als je dit doet of juist dat? In al die jaren hebben we een hoop ervaring opgebouwd. Met het boeien en (opnieuw) binden van klanten en donateurs. Door de juiste boodschap, op het juiste tijdstip en de juiste plaats. Met één doel voor ogen: een maximale ROI, oftewel return on investment. Want goud win je alleen wanneer alle details kloppen.
Download 10 stappenplanPeter Burmanje van PSI-Vransen is een diehard DM-man. Vraag hem wat over personaliseren en hij heeft meteen een interessant verhaal. Vraag hem wat ze bij PSI-Vransen aan DM doen en hij zal ’alles’ antwoorden; van creatie tot deurmat en alles wat daar tussenin zit. En je kunt het als klant zo samenstellen als je wilt: alleen productie of handling, geen probleem. Maar Peter zal altijd vertellen waar je rekening mee moet houden. Zijn blogs zijn daar een voorbeeld van.
Lees nu peters blog