Niemand gooit graag een waardevolle kaart weg, die goed is voor een mooi cadeau of een flinke korting. “Het is toch gewoon geld”, is een veel gehoorde reactie. Stop daarom een cadeau- of kortingskaart in je mailing.
Wij willen jou ook graag iets aanbieden. Vraag daarom hier je gratis online DM-workshop t.w.v.
€ 100,- aan!
Hoe mooier en kwalitatiever de kaart, hoe beter hij werkt. Of het nu een echte creditcard is, een dikke kartonnen kaart of een kaart onder de brief … maak 'm persoonlijk, zet er een korte geldigheidsdatum én duidelijke instructies op! En je kunt er van alles op én in verwerken: van een cijfercode tot een scratch-off, barcode, QR-code, chip en magneetstrip. Laat de kaart terugsturen, naar een winkel brengen of laat online reageren. Maak de kaart belangrijk, dat verhoogt je respons.
• Loyaliteit én werving nieuwe klanten
• Het verhogen van de ‘open rate’
• Het benadrukken van de urgency, wat altijd leidt tot een hogere respons
• Sterke motivatie om snel te reageren
• Persoonlijk, goed testbaar en meetbaar
• Zowel voordelig als zeer luxe uitvoerbaar
• Kan duurzaam geproduceerd worden
Wij zijn een fullservice direct marketingbureau met een sterke focus op direct-mail. Meer dan 25 jaar ervaring en een team van enthousiaste specialisten.
Als direct marketeers zijn we altijd op zoek naar meer respons. Wat werkt wel en wat werkt niet? Wat als je dit doet of juist dat? In al die jaren hebben we een hoop ervaring opgebouwd. Met het boeien en (opnieuw) binden van klanten en donateurs. Door de juiste boodschap, op het juiste tijdstip en de juiste plaats. Met één doel voor ogen: een maximale ROI, oftewel return on investment. Want goud win je alleen wanneer alle details kloppen.
Download 10 stappenplanPeter Burmanje van PSI-Vransen is een diehard DM-man. Vraag hem wat over personaliseren en hij heeft meteen een interessant verhaal. Vraag hem wat ze bij PSI-Vransen aan DM doen en hij zal ’alles’ antwoorden; van creatie tot deurmat en alles wat daar tussenin zit. En je kunt het als klant zo samenstellen als je wilt: alleen productie of handling, geen probleem. Maar Peter zal altijd vertellen waar je rekening mee moet houden. Zijn blogs zijn daar een voorbeeld van.
Lees nu peters blog