Verklap niet alles op de envelop

Wat doe jij met een envelop die overduidelijke reclame bevat? Veel mensen gooien hem ongeopend weg. Doorgaans maken alleen vaste klanten reclamische enveloppen open. Wil je een hoge open rate? Houd de ontvangers dan in het ongewisse en verleid ze om de envelop open te maken.

Ben jij benieuwd naar welke enveloppen werken? Bekijk dan snel de voorbeelden hieronder! Liever wat voorbeelden in het echt zien? Boek dan nu een afspraak met onze DM-experts of bel 020 - 495 38 38.

Boek een afspraak
C5/C6 KABINET ENVELOP (BEdrukt)

placeholder

PANORAMA ENVELOP

placeholder

ENVELOP - handschrift adres

placeholder

C5 Envelop zonder venster

placeholder

c5 vensterenvelop

placeholder

KARTONNEN ENVELOP

placeholder

KABINET VENSTERENVELOP

placeholder

c4 envelop met breed venster

placeholder

TWEE VENSTERENVELOP

placeholder

TOEPASSINGEN

Opvallen kan op tal van manieren: maak de post belangrijk, persoonlijk en ingetogen. Stop een ‘bobbel’ in de envelop. Maak hem heel mooi, zonder dat de ontvanger weet waar het over gaat. Laat eventueel zelfs je naam en logo weg. Of verklap niks, maar laat in een groot venster een stukje
cadeaukaart zien. Hoe dan ook: zorg dat ontvangers nog niet genoeg weten om de envelop dicht te laten.

BELANGRIJKSTE VOORDELEN

• Een hogere open rate en attentiewaarde
• Meer traffic, meer respons, meer orders

MOGELIJKHEden

• Volledig zonder tekst en beeld
• Officiële stickers en stempels
• Teasen met waardevolle inhoud
• Een kleine premium als bobbel
• Heel mooi maar onduidelijk
• Een groot teasend venster

Over PSI-Vransen

Wij zijn een fullservice direct marketingbureau met een sterke focus op direct-mail. Meer dan 25 jaar ervaring en een team van enthousiaste specialisten.

placeholder

Eerste hulp bij Direct Mail

Als direct marketeers zijn we altijd op zoek naar meer respons. Wat werkt wel en wat werkt niet? Wat als je dit doet of juist dat? In al die jaren hebben we een hoop ervaring opgebouwd. Met het boeien en (opnieuw) binden van klanten en donateurs. Door de juiste boodschap, op het juiste tijdstip en de juiste plaats. Met één doel voor ogen: een maximale ROI, oftewel return on investment. Want goud win je alleen wanneer alle details kloppen. 

Download 10 stappenplan

DM Production Academy

Peter Burmanje van PSI-Vransen is een diehard DM-man. Vraag hem wat over personaliseren en hij heeft meteen een interessant verhaal. Vraag hem wat ze bij PSI-Vransen aan DM doen en hij zal ’alles’ antwoorden; van creatie tot deurmat en alles wat daar tussenin zit. En je kunt het als klant zo samenstellen als je wilt: alleen productie of handling, geen probleem. Maar Peter zal altijd vertellen waar je rekening mee moet houden. Zijn blogs zijn daar een voorbeeld van.

Lees nu peters blog

Mis geen enkele DM-update