PSI-Vransen helpt je op het gebied van fondsenwerving, abonneewerving, loyaliteitsprogramma’s, lead generatie, incentives en meer. Samen brengen we de doelgroep in beweging. Dat is de kunst van verleiden en activeren. Opvallende, duidelijke en vooral goed scorende concepten. We hebben talloze voorbeelden om met je te delen, maar de focus ligt op rendement. Functioneel design, wervende copy, aansprekende beelden; creativiteit staat in dienst van het resultaat.
Op deze website hebben we een aantal aandachtspunten uitgelicht die onderdeel uitmaken van een uitgebreide inspiratiekit. Heb jij de kit nog niet ontvangen?
Vraag hier je inspiratiekit aanDe QR-code wint steeds meer terrein. Iedereen weet inmiddels dat je deze eenvoudig kunt scannen met de camera van je mobiele telefoon. Gebruik ze in kleur en zet er een onweerstaanbare call to action bij, zodat de ontvanger hem scant. Vervolgens gebeurt er wat jij wilt! En dat kan van alles zijn…
Elk detail telt bij direct mail, want je hebt maar een paar seconden
om de ontvanger te overtuigen dat hij verder moet kijken en lezen.
Vormgeving speelt daarin een grote rol. Van kleur en afbeeldingen
tot en met stijl.
Eén van de meest gemaakte fouten is teveel praten over jezelf, of je
eigen product of dienst en niet over de ontvanger. Voer een gesprek,
want dit is direct mail: persoonlijke communicatie. En gepersonaliseerd.
Het is de beste vervanging van persoonlijke verkoop.
Zet je hele aanbod op de envelop en de ontvanger hoeft hem niet meer open te maken. Oftewel, houd het spannend, verklap niet alles, geeft de lezer een reden om te doen wat jij wilt. Zo werkt een verrassingsgeschenk ook.
Direct mail leent zich bij uitstek voor testen. Zeker bij grote aantallen. Waarom zou je blind kiezen en hopen dat je mailing goed werkt, als je vooraf varianten op je aanbod en het concept kunt testen. Meten is weten!
Wil je een hoge open rate? Verleid de ontvanger om de envelop open te maken. Maak deze niet te reclamisch. Of, doe het andere uiterste: en gebruik een heel grote envelop of een envelop met een heel groot venster.
Niemand gooit graag een waardevolle kaart weg, die goed is voor een mooi cadeau of een flinke korting. “Het is toch gewoon geld”, is een veelgehoorde reactie. Stop daarom een cadeau- of kortingskaart in je mailing.
Boek een gratis online DM-Workshop
Verras je de ontvangen voldoende? Krijgt je DM voldoende aandacht?
Een liftletter, is een gouwe ouwe die de respons en opvalwaarde vaak
flink verhoogt. Laat ons de resultaten van jouw direct mail
zien en wij maken vrijblijvend een testplan voor je!
Als direct marketeers zijn we altijd op zoek naar meer respons. Wat werkt wel en wat werkt niet? Wat als je dit doet of juist dat? In al die jaren hebben we een hoop ervaring opgebouwd. Met het boeien en (opnieuw) binden van klanten en donateurs. Door de juiste boodschap, op het juiste tijdstip en de juiste plaats. Met één doel voor ogen: een maximale ROI, oftewel return on investment. Want goud win je alleen wanneer alle details kloppen.
Download 10 stappenplanPeter Burmanje van PSI-Vransen is een diehard DM-man. Vraag hem wat over personaliseren en hij heeft meteen een interessant verhaal. Vraag hem wat ze bij PSI-Vransen aan DM doen en hij zal ’alles’ antwoorden; van creatie tot deurmat en alles wat daar tussenin zit. En je kunt het als klant zo samenstellen als je wilt: alleen productie of handling, geen probleem. Maar Peter zal altijd vertellen waar je rekening mee moet houden. Zijn blogs zijn daar een voorbeeld van.
Lees nu peters blog