Er is zoveel keuze. Ben je benieuwd wat er allemaal mogelijk is? Vraag dan nu een setje enveloppen aan. Dan sturen wij deze zo snel mogelijk naar je toe!
Wil je liever persoonlijk geïnspireerd worden? Boek dan nu een afspraak met een van onze DM-experts of bel 020 - 495 38 38.
Boek een afspraakEn wat dacht je van een A4-envelop of een stevige kartonnen envelop. Het is zelfs een beproefde methode om een kleine envelop met een brief te plakken op een grote envelop met de rest van de mailing. Of maak het spannend en stop een kleine envelop meteen extra voordeel in de grote envelop. Groot, klein, liggend, wit, zwart, dik, dun… Wil je opvallen, wees dan creatief, maar houdt in gedachte: verklap niet alles en verleidt vooral om open te maken.
• Van klein tot heel groot
• Zonder venster of groot venster
• Papier, karton, kunststof, metaal
• Doosjes, kokers en andere vormen
• Onthul nooit het hele aanbod
• Verras ook met tekst en vormgeving
• Te reclamisch verlaagt de open rate
• Maak hem exclusief en persoonlijk
Wij zijn een fullservice direct marketingbureau met een sterke focus op direct-mail. Meer dan 25 jaar ervaring en een team van enthousiaste specialisten.
Als direct marketeers zijn we altijd op zoek naar meer respons. Wat werkt wel en wat werkt niet? Wat als je dit doet of juist dat? In al die jaren hebben we een hoop ervaring opgebouwd. Met het boeien en (opnieuw) binden van klanten en donateurs. Door de juiste boodschap, op het juiste tijdstip en de juiste plaats. Met één doel voor ogen: een maximale ROI, oftewel return on investment. Want goud win je alleen wanneer alle details kloppen.
Download 10 stappenplanPeter Burmanje van PSI-Vransen is een diehard DM-man. Vraag hem wat over personaliseren en hij heeft meteen een interessant verhaal. Vraag hem wat ze bij PSI-Vransen aan DM doen en hij zal ’alles’ antwoorden; van creatie tot deurmat en alles wat daar tussenin zit. En je kunt het als klant zo samenstellen als je wilt: alleen productie of handling, geen probleem. Maar Peter zal altijd vertellen waar je rekening mee moet houden. Zijn blogs zijn daar een voorbeeld van.
Lees nu peters blog